نصائح الى ابناء القبائل

q8 lawyer

عضو فعال
اشهد انه قانون قذر
يالسعيدى العيار عمره ما فكر الا فى مصلحته وما فكر فيكم واللى بينكم وبينه مجرد مصالح يمشي لكم معاملات ويكسب الملايين من تصويتكم له والا نسيت اللى اخفى قطعه كامله بالكوريات وحطها فى بطنه والمفروض منك وانا اخوك تدعم الدكتور حسين جليعب فهو ونعم الرجل ولا يرفع راسك الا اللى منك وفيك

q8yman

عضو فعال
كم اتمنى ان ارى الكتور حسين جليعب فى البرلمان ... اشهد انه بيسكتهم بو عمر , ويطق بعضهم بعد

جنجان

عضو بلاتيني

والله انك ناصح امين واشكرك من صميم القلب

وانا مؤيد لك ماتخطة يمينك الشريفة

شكرا:وردة::وردة:​

q8 lawyer

عضو فعال
والله انك ناصح امين واشكرك من صميم القلب​

وانا مؤيد لك ماتخطة يمينك الشريفة​

شكرا:وردة::وردة:​
ومنى لك كل التقدير والاحترام وكثر الله من امثالك اللذين اذا سمعوا الحق استجابوا وتفاعلوا

التعديل الأخير:

q8 lawyer

عضو فعال
اوجه شكري للقبايل والحضر السنه لوقفتهم الصارمه تجاه المدعو فاجر الخسيس عدو الدين والمله المرتد.
لهم كل الشكر وفى ميزان حسناتهم ان شاء الله ونتمنى ان لا يكون توحدهم على ام المؤمنين فقط بل فى كل الامور اللتى تهم الوطن والدين

والله انا ودي ترجع الدوائر ال 25 صراحه .. لان المشاكل اللي نشوفها الحين ماكانت موجوده ..

وكان اداء المجلس في الدوائر ال 25 افضل من الان ..

اتمنى من الله ان تكون الكويت دائره واحده حتى انشاء الله نشوف النائب الكبير مسلم البراك الاول الاول الاول على اعضاء مجلس الامه

q8 lawyer

عضو فعال
اتمنى من الله ان تكون الكويت دائره واحده حتى انشاء الله نشوف النائب الكبير مسلم البراك الاول الاول الاول على اعضاء مجلس الامه
شكرا يالعتيبى ابو حمود والنعم فيه بس نبيها دائرة وحده عشان العدالة مو عشان مسلم

أعلى